duminică, 1 iunie 2008

Primul meu magazin online prin Paypal

Mi-am pus intrebarea: Cum pot face un milion de dolari ? Sa vand un tablou cu un milion ? Am vrut sa incerc asta, de test evident, pentru ca stiu ca subconstientul nu stie de teste, vanzand un tablou de o suta de $ cu un milion dar limita la PP este de 10000 asa ca, tot de test : PP, m-am hotarat sa vand o poza cu un EUR la 1000000 de oameni : )))))

Pentru a face un inceput am pus trei poze la vanzare, un micro, micro stock photo
http://add-marketing.com/ART/photo.html

Istoric:
- Prima mea preocupare de comert online a fost pe Fri, 07 Mar 1997 13:00:02 cu Netop,
- mi-am facut primul site la geocities.com Fri Sep 26 13:10:54 1997,
- pe 08.07.1998 aveam deja primul autointitulat "online Superstore" in ascociere cu amazon.com si cdnow
- si este prima data, azi 1.06.2008 h08, cand solutia face ca vanzarea sa nu fie intermediata de un alt asociat si nici cu alte produse. Eu vand creatiile mele pe site-ul meu si banii pot ajunge in contul meu.

Eu vand o poza facuta de mine si banii merg direct in cardul meu. Nu e cool (solutia paypal)?.

O sa vedeti ca daca dati click pe poza o puteti lua de la flickr : ) dar eu am plecat de la premiza ca traim intr-o lume civilizata si de asta solutie nu este...securizata. : )))
De ce sa iei o poza cand e atat de placut sa platesti cu cardul : ) PPPP

Niciun comentariu: