duminică, 2 august 2009

Tolle si MT

In rezumat ce spune Tolle mi se pare la esenta esentelor si in acelasi timp simplu si usor de inteles si practicat, fara sa fie totusi o tehnica. Dar mi se pare asa dupa 30 de ani de meditatie zilnica. Sa fie oare din cauza asta ?

Inainte de invata MT am incercat si eu sa aplic invataturile lui Vimala Thakar, Paul Brunton si altele similare si nu am reusit sa ma tin de practica. Intrebarea este cat e de usor de aplicat pentru cineva nefamiliarizat cu practica meditatiei. Astept comentarii...


Eckhart Tolle resurse >>> Acum merita sa pui in joc tehnologia Home Cinema,mp3,Video sau poti sa le iei cu tine pe acest Vaio (Vaio de noi care nu avem inca un laptop ca asta)pentru a putea citi in parc, un loc ideal pentru a studia si practica aceste concepte.

Niciun comentariu: