marți, 24 februarie 2009

God and Love

Dumnezeule
Iubirea mea
Lumina gratiei Tale
Lumina Gratiei Tale straluceste deasupra mea
Lumina Fiintei Tale umple inima mea
Gratia Ta vibreaza în jurul meu
Dumnezeul Meu
Iubirea Mea
Doamne
In Tine ma odihnesc
In Tine locuiesc
In Tine exist
Dumnezeul meu
Tu esti întreaga mea fiinta
Tu esti chiar Sufletul fiintei mele.
În Tine toate fiintele locuiesc.
Tu locuiesti în toate fiintele
Tu esti fiinta tuturor
Dumnezeul meu
Iubirea mea
Domnul meu
Tu esti Unu
Tu esti Unul fara de al doilea
In creatie Tu esti Unu.
Tu, Unicul
Aparînd ca multiplu,
Asa cum o samînta
Apare ca multiplele frunze, ramuri, fructe
Si întregul multiplelor fatete
Dumnezeul meu
Tu esti Unul
Unul care devine multiplu.
Unitatea este Natura Ta
Diversitatea este gloria TA.
Tu esti radiant
Tu esti Radianta celui care radiaza
Stralucirea celui care straluceste
Dumnezeul meu
Însasi viata tuturor
Tu esti în tot
Atotpatrunzator esti Tu
Dumnezeul meu
Doamne
Tu esti totul
Aici, acolo si pretutindeni
Este Gloria Ta prezenta -
Generos
Dumnezeul meu
Gloria Ta este Deplina
Gloria Ta este Deplina
Tu esti Deplin
Pentru Plenitudinea vietii mele
Tu esti Deplin.
Eu sunt templul Luminii Tale
Lumea este locuinta Gratiei Tale
Eu sunt calea catre Tine
Dumnezeul meu
Tu esti în mine telul
O Doamne
Dumnezeul meu
Dragostea mea
De la fereastra inimii mele
Lumina Altarului Tau straluceste
De la fereastra inimii mele
Lumina Altarului Tau vine
Ea vine, ea vine
Dumnezeul meu
Si se raspândeste în jur,
Iluminând pamântul si cerul

Maharishi

Niciun comentariu: